vrijdag, februari 11, 2005

Smooth taste versus Smintbabe?

Joechei, joechei! Af en toe moet ik weer eens een grote-niet-zozeer-nodige aankoop doen...
Aangezien mijn handtandenborstel "op" was en mijn electrische tandenborstel vorige week overleden was, presenteer ik u met groot genoegen mijn nieuwste aanwinst:



De Braun Oral-B Sonic Complete Deluxe

Na het lezen van 14 reviews die elk een 10 gaven (!) besloot mijn impulsieve-geld-over-de-bal-gooi-intuïtie én het feit dat ik nog mijn limiet niet had overschreden deze aan te schaffen...
Vandaag ontving ik hem met de post...(Wat dacht jij dan? Dat ik de stad in ging?? OP DE FIETS?? Hahaha!)...
Bieb-bieb-bieb...zoemmmmmm-zoemmmmm-zoemmmmmmmmm.....piep-piep-piep...
Zo klinkt ongeveer mijn nieuwe supersonische tandenborstel...het lijkt bijna wel een halfautomatische gamecomputer!

Maar...eerlijk is eerlijk: Het is zo'n waar genot om mijn tanden nu te poetsen! Volgens mij heb ik vandaag al 10 minuten m'n tanden gepoetst! En na afloop heb je het gevoel alsof je zo bij de tandarts vandaan komt, met het verschil dat je mond nu niet onder het bloed zit en dat je geen vette rekening krijgt achteraf (lees: namelijk vooraf)!
Sterker nog, kan niet wachten om naar bed te gaan om weer mijn tanden te poetsen! Echt, mijn hele leven staat op z'n kop! Ik voel dat ik nu een beter mens word..wellicht ga ik ook nog stoppen met roken, meer groente en fruit eten, sporten en m'n huiswerk maken!
DIT IS WERKELIJK FANTASTISCH! OH MIKE, ISN'T THAT AMAZING??!!

1 opmerking:

Eva zei

Ik ga nu 3x per dag mijn tanden poetsen i.p.v. 2x...telt dat ook?