zondag, november 21, 2010

Willen zien

Dan kijkt hij in de spiegel
En ziet wat hij wil zien
Word ik een beetje kriegel
En boos nog bovendien

Doe je ogen nou eens open
En zie eens om je heen
Al kan ik enkel hopen
Dat je ziet je bent alleen

Dan hoort hij van zijn werk
En luistert wat hij denkt
Maar wat ik dan zo merk
Wordt zijn ego vaak gekrenkt

Doe je ogen nou eens open
En zie eens om je heen
Al kan ik enkel hopen
Dat je ziet je bent alleen

Maar ik kan je niet dwingen
Te zien wat ik zie
Kan je niet dwingen
Te voelen

Dat is echt aan jou
Om te zien wat ik zie
En ik hoop dat je ziet
Wat ik zie

Doe je ogen nou eens open
En zie eens om je heen
Al kan ik enkel hopen
Dat je ziet je bent alleen

Maar misschien kan het zijn
Dat je ziet en niet kijkt
Leef ik maar in schijn
Dat je voor mij niet bezwijkt

Doe mijn ogen nou eens open
En zie eens om mij heen
Al kan je enkel hopen
Dat ik zie ik ben alleen

Geen opmerkingen: