donderdag, maart 10, 2005

Zomaar 3 dagen in een week...

...
MAANDAG 7 MAART

Nog even nagenieten dat Alex was blijven slapen, daarna vlug douchen en naar m'n werk...heb mazzel met zo'n fantastisch lief vriendje :) want hij brengt me naar m'n werk en begin daar om half 10...
Poe he, was wel zwaar, want ik kon nauwelijks mijn ogen open houden...was gewoon te moe! Rond een uur of 15/16 besluit ik hier maar een punt achter te zetten, want ik heb vanavond om 19 uur vergadering met de activiteitencommissie...Eerst nog ff boodschappies doen en daarna m'n kamer "ontmesten" en herinrichten zodat we met 6 man kunnen eten...
Zul je net zien dat wanneer ik al druk bezig ben, de eerste gast al arriveert! Gelukkig bood SJans mij een helpende hand, zodat we uiteindelijk, wanneer ook de andere leden aanwezig waren we om een uur of half 8 konden gaan eten...

Daarna nog even Lama's gekeken om een uur of 22. Een echte aanrader! Elke maandag om 21.50 op BNN!
Uiteindelijk weer eens te laat (3 uur?) in m'n bedje beland omdat internet toch verslavender is dan ik dacht (en msn-patienceconfrontatie ook...)

DINSDAG 8 MAART

Met voorbedachte rade in bed blijven liggen tot 11.00. Eerst de herhaling van GTST maar kijken...Is altijd van 11 uur tot half 12, behalve vandaag uiteraard, want bleek dat-ie al om 10.45 begonnen was...om 11.30 ga ik maar douchen en eten, maar alles op mn dooie akkertje, want ik bedenk me "stress is alleen maar slecht voor de gezondheid, nietwaar"? en steek vervolgens rustig mijn sigaret op...

Heb besloten dat mijn les financiering uitvalt, want de vorige keer viel ik ook al halverwege in slaap...dat zou betekenen dat ik om 13.30 tennisles heb! Jawel u leest het werkelijk goed...diep van binnen is er een Eva die kennelijk toch hunkert naar sport? Ja, nu ik het terug lees klinkt t inderdaad erg ongeloofwaardig, edoch een stuk geloofwaardig dan dat ik de 10 miljoen win..

Nu moet ik er even bij vermelden dat ik de vorige keer ook al naar tennisles ben gegaan, het zou bij het Frans Otten stadion zijn, BLEEK DE LOCATIE GEWIJZIGD TE ZIJN!! Dus ik balen, want mocht dat pokkeneind weer terugfietsen...grrrrrrr..

Maar goed...Het zal weer eens niet zo zijn dat ik mij moet haasten (haastige spoed is beter dan te laat), maar kom uiteindelijk toch redelijk op tijd aan op plaats van bestemming...BLEEK DE LOCATIE (WEER)GEWIJZIGD TE ZIJN!! GODVERDEGODVER!!!...mag ik lekker weer een kwartier teruglopen naar de Hes!! Ben er helemaal klaar mee! Ik heb niet betaald voor een triathlon, maar voor tennis!!

Nuja, om 15.15 had ik nog les -Kwantitatieve Methoden en Technieken- dus eenmaal op de Hes aangekomen kon ik nog lekker ruim een uur wachten...Heb uiteindelijk in de bestuurskamer nog wat financiële dingen kunnen regelen voor Pigmentum en bedacht me vervolgens om 15.15 dat de les vervroegd was naar 15 uur...

Eenmaal aangekomen in de les, kon ik nog net het laatste stukje volgen, want om 15.30/15.45 begon de toets (waar ik lekker vrijstelling voor had...)..en vervolgde zo weer mijn weg terug naar de bestuurskamer om mijn zaakjes daar af te handelen...

Gelukkig is de bestuursvergadering verschoven naar volgende week, zodat ik, eenmaal thuisgekomen, lekker GTST en desperate housewives kan kijken...dat klinkt allemaal als een best wanhopige tijdbesteding, maar valt reuze mee hoor...
...
mmm
...
Om 22 uur pak ik vervolgens de tram naar 't Leidse vanwege de borrelavond van Pig (onder het mom "rëunie Arcen") en drink wat fluitjes in de Gieter, waarna mijn weg vervolgde om rond een uur of 12 de tram te pakken naar huis, want ben best wel gaar...

WOENSDAG 10 MAART

De wekker gaat weer vroeg en na een sprint onder de douche hol ik naar de tram...

Om 9.00 exact heb ik Exact, uiteraard ben ik weer eens ietsjes later, maar goed, het idee was er. Het schijnt dat de "juffrouw" een ontzettende B*TCH is, maar ik heb geen problemen met haar en zij ook niet met mij, omdat ik wat voorloop op de rest van de klas (ja, ben echt vet goed bezig in de les daar) (eh..ja, is een p-vak waar ik geen vrijstelling voor had..maar toch!)

Om 10.30 eindigt de les alweer en haast me naar de kantine om een ruim ontbijt aan te schaffen (2 pistoletjes en een melk) en weer naar de bestuurskamer te gaan om nog wat door te lezen over Exact (jawel, ik deed aan huiswerk!!) Om 11.30 ben ik t zat en haast me naar mijn werk, waar ik uiteindelijk om 12.30 arriveer...

Ben uitendelijk tot een uur of 19 doorgegaan, daarna weer boodschapjes gedaan om mijn voorraad weer op peil te houden, en om 20 uur thuis...
Je raadt het al...eerst GTST gekeken! (je moet toch wat...)..daarna voor mijzelf gebakken "halve krieltjes in schil" met rozemarijn, zelfgemaakte gehaktballen (welke meer de vorm van hamburgers hadden, omdat dat beter bakt dan ballen) met prei, courgette, champignons, paprika en wortel overgoten met een kaassausje en 't geheel voorzien met appelcompôte...

21.30 ging ik nog eens even douchen en om een uur of 22 begaf ik mij weer eens naar de tramhalte, want vanavond heb ik een borrel van EGO! Dit keer een kroegentocht in de Jordaan!
Na de poolster gevolgd te hebben op aanwijzing van Metten, bereikte ik het eerste kroegje, de Prins...daarna hebben we nog een cafe bezocht en om 12 uur besloot ik weer met de tram naar huis te gaan en lekker onder de wol te kruipen....

Ziezo...nog 2 dagen en dan weekend!!

Geen opmerkingen: