vrijdag, mei 30, 2008

De hoop op het einde van een voltooid verleden tijd

Wanneer ik je beetpak
Vraag ik me af hoelang het geleden is
Vraag ik me af of jij mij wel lief hebt

In mijn gedachte kan ik zonder je
Maar ik zoek je telkens weer op
Ik haat je
Maar liggen haat en liefde
Niet dicht bij elkaar?

Wanneer ik je beetpak
Vraag ik me af hoelang het geleden is
Vraag ik me af of jij mij wel lief hebt

Je bent voor mij een obsessie
Zelfs meer dan dat
Ik walg van je
Maar ik kan je niet
Uit mijn leven verwijderen
Hoe graag ik ook zou willen

Na een urenlange massage
Kan ik je weer voorlopig loslaten
En terugzetten
Daar waar je hoort
In de bestek la
In de servieskast
Bij de glazen

Wanneer ik je beetpak
Vraag ik me af hoelang het geleden is
Vraag ik me af of jij me wel lief hebt
Of net zo weinig als ik van jou

Geen opmerkingen: