dinsdag, mei 24, 2005

Een kind uit Afrika zou blij zijn!

Afgelopen vrijdag had ik mijn laatste college gehad. Voor dit schooljaar althans... En nu moet ik leren. Veel leren. Heb tentamens. En ik kan me daar toe niet zetten.
Ik had zo'n ingenieus idee om dit semester, ipv 30 ECTS (=soort van studiepunten) 65 te gaan doen. Dit heeft als gevolg dat ik ruim 5, misschien wel 6 of 7 weken tentamens heb!
Gelukkig heb ik nu 3 van de 11 vakken met goed gevolg afgesloten, maar ik heb er nog een boel te gaan....
Vroeger lukte het mij om ruim 8 uur (soms zelfs 10 uur) productief te leren op een dag... helaas red ik dat niet meer. Wellicht door een combinatie van ouderdom, tv en internet op je kamer gecombineerd met een msn-patience confrontatie verslaving?

Morgen heb ik weer tentamen...voel ik daar een hoofdpijn opkomen?

Geen opmerkingen: