zondag, februari 19, 2006

I HAVE A DREAM!

Piloten wisten het al van jongs af aan: op hun achtste wisten ze al zeker dat ze later piloot zouden gaan worden.
Na 18 jaar ben ook ik zover, ik heb mijn droom bereikt...

Bliep...bliep...bliep...
Na 3 uurtjes geslapen te hebben klonken de geluiden van de scankassa toch wel een beetje schel in mijn oren. Ik kijk de klant aan, zeg ze vriendelijk gedag en begin dan te scannen alsof mijn leven er vanaf hangt.
Gezien mijn CV en werkervaring had ik nooit verwacht dat ik ooit achter de kassa zou belanden.
Maar wat mij het meest bevreemdde was dat ik het zo leuk vond. Waar kwam die drang vandaan?

Toen ik in groep 3 of 4 zat moest ik een opstel schrijven over wat ik later wilde worden. Mijn passies waren 'geld', 'cijfers' en 'op knopjes drukken'.
Toentertijd kwam beroepsgokker niet bij mij op, maar al helemaal niet om de studie Accountancy te gaan volgen.
Nee, ik wou later caissière worden!

En het is me dan toch 'gelukt'!

Geen opmerkingen: