zaterdag, augustus 05, 2006

IN MEMORIAM

Op de dag dat ik op vakantie ging is hij overleden, vandaag kreeg ik het slechte nieuws te horen.

Alhoewel hij veel om zijn vrijheid gaf, genoot hij van de volle aandacht die hij van mij kreeg. ’s Avond stond hij mij al op te wachten. Wanneer ik mijn deur opendeed rende hij snel mijn kamer in en ging verleidelijk op mijn bed liggen. Zodra ik ging slapen, kroop hij al gauw naar mij toe, dicht tegen mij aan, met zijn hoofd op mijn schouder en zijn armen over mij heen.

Een smalle bouw had hij. Uitzonderlijk, want weinig at hij niet...hij at altijd trek in iets lekkers. Vlees rook hij al van verre en voor lekkere snackjes hield hij zijn neus niet voor op.
Helaas.

Rattengif is niet alleen gif voor ratten.



Stoer, eigenzinnig, liefdevol, eigenwijs, intelligent.
Hij die van vrijheid, aandacht, slapen en lekker eten hield.

Corky,
ik hou van je en ik zal je missen.

03-08-1996 – 24-07-2006

Geen opmerkingen: