zaterdag, december 04, 2010

Who the f*ck is Anneke? (Eva doet verzoekjes)

Het is nu weer de tijd
Sinterklaas is in het land
Cadeautjes bij de vlijt
Al rijmend hand in hand

Maar Anneke,
Wie ben je?
Ik ken je eig’lijk niet
Anneke oh Anneke
Je moest eens weten wie je bent
En het enige wat ik je nu zend
Zijn de groeten van sint en piet
-Ook al ken ik je niet-

Anneke werkt graag hard
Ze werkt netjes en zo keurig
Wat is dan zo apart?
Ze is niet zo humeurig

Maar Anneke,
Wie ben je?
Ik ken je eig’lijk niet
Anneke oh Anneke
Je moest eens weten wie je bent!
En het enige wat ik je nu zend
Zijn de groeten van sint en piet
-Ook al ken ik je niet

Ze houdt wel graag van zwemmen
Houdt van een nat pak
Heeft ook van die memmen
Doch geen figuur dikzak

Maar Anneke,
Wie ben je?
Ik ken je eig’lijk niet
Anneke oh Anneke
Je moest eens weten wie je bent!
En het enige wat ik je nu zend
Zijn de groeten van sint en piet
-Ook al ken ik je niet

Anneke Anneke Anneke Anneke
Anneke boerenknol
Anneke Anneke Anneke Anneke
Wat rijmt er nu op Anneke? Anneke!
Anneke boerentrol

Maar dat zijn geen lieve woorden
Niet iets waar je voor wacht
Wat is het wat je wil horen?
Iets moois en tederzacht?

Oh Anneke,
Wie ben je?
Ik ken je eig’lijk niet
Anneke oh Anneke
Je moest eens weten wie je bent!
En het enige wat ik je nu zend
Zijn de groeten van sint en piet
-Ook al ken ik je niet-

Geen opmerkingen: