woensdag, februari 02, 2011

In de lucht

Hoog in de lucht, daar vliegt een mus
Op zoek naar takjes, voor zijn nest
Hoog in de lucht, daar vliegt een mus
Zoekt naar houvast voor zijn nest

Zeg me,
Vind me,
Roep me,
Heb me

Pak me,
Grijp me,
Neem me,
Hou me

En hij vliegt maar door, door, door en door
Door, door, door en door
Regen, storm, vliegt maar door,
Door, door, door en gaat maar door

Hoog in de lucht, daar vliegt een mus
Op zoek naar takjes, voor zijn nest
Hoog in de lucht, daar vliegt een mus
Zoekt naar houvast voor zijn nest

Scheld me,
Sla me,
Duw me,
Haat me

Voel me,
Proef me,
Kus me,
Laat me

En hij vliegt maar door, door, door en door
Door, door, door en door
Regen, storm, vliegt maar door,
Door, door, door en gaat maar door

Hoog in de lucht, daar vliegt een mus
En hij vliegt maar en hij vliegt
En hij gaat maar door en door

Geen opmerkingen: