woensdag, februari 02, 2005

PICZZ WINTERZPORT

Ja, ja, ja...duurt eventjes voordat ik mijn site heb ge-update...maar met zo'n toetsenbord in Frankrijk wil 't niet echt vlotten..


En net dat je denkt dat je het rustiger zal gaan krijgen stroomt je agenda weer langzaam vol..Vorige week was ik dus op wintersport in Les Menuires in Frankrijk, was errug gezellig, maar om nou te zeggen ontspanning..???
Voor mij was het af en toe meer gestress dan ontspanning, heb namelijk -ik wist het wel, maar nu kreeg ik het bevestigd- toch hoogtevrees...nuja, ik heb de lessen netjes gevolgd en ik heb zelfs een skisafari gevolgd..
Apres-ski was ik wel wat beter in...
Sterker nog, heb zelfs BIER leren drinken..dus toch nog een educatieve vakantie gehad!


Maar sommigen(Caesar en Randy) kunnen misschien toch beter aan de appelsap gaan?


Maar goed, ter ontspanning toch nog wel iets mooi gebouwd, kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat..nietwaar? En zeg nou zelf...dat is mooier dan een sneeuwpop!!Hier ons mooie kasteeltje,
v.l.n.r.: A Secret Admirer,Ik, Saskia en Daphné...




Hier nog enkele groepspics...voor meer foto's verwijs ik naar een nog nader te noemen site..

v.l.n.r. DafNEE, SaskiJA, Martijn, Randy, Eelco en Kaizer

v.l.n.r. Stefan, James, SJans, Paula, Jeroen, Dominique, Martijn, Mariska en BOBbert



v.l.n.r. BOBbert, Bas, Roy, Stefan en James


Geen opmerkingen: