woensdag, februari 09, 2005

Sabbatical?

Vandaag ben ik officieel werkeloos...ik werkte als assistent inkoper bij een groothandel. De bedoeling was dat ik daar liefst 5 dagen (van 2, 5 uur), eventueel 4 dagen (van 3 dagen), ging werken...Maar mijn rooster liet maar toe dat ik 3 dagen kon werken, so take it or leave it...Maar goed, ze namen mij dus aan...(eind oktober was dat)...Maar helaas heb ik nu een schijtrooster waardoor ik maar 2 dagen (a 5,5 uur) beschikbaar was..Gezien het feit dat de inkoper zelf binnenkort weer veel op reis gaat (China enzo) is het voor hen lastig dat ik er dan maar 2 middagjes zou zijn...Hij benadrukte nog wel dat hij het jammer vond, want hij vond me wel erg goed (was eigenlijk overgekwalificeerd, maar ja, je moet toch werken) en dat het gewoon errug lastig was met dat rooster..

Maar goed, tijd voor wat anders!

Mochten jullie nog wat weten...let me know!!

Geen opmerkingen: