donderdag, september 28, 2006

Hoera! In blijde verwachting!!

Ik voelde me raar toen ik wakker werd.
Anders.
Niet hetzelfde als gewoonlijk.
Vrolijk.
Maar vooral trots.

Blij verrast toen ik het ontdekte.

Dacht dat ik voldoende maatregelen had getroffen om dit te voorkomen.
Dacht dat dit mij voorlopig niet zou overkomen.
Maar sommige dingen kun je nu eenmaal niet tegenhouden.
En ik denk dat ik er gewoon voor ga.

Het is een wonder.
En ik voel me er fantastisch bij.
De tranen sprongen in mijn ogen toen ik het ontdekte.

Trots, zeer trots.

Misschien is het toch nog te pril om erover te praten, laat staan te schrijven, maar ik moet het nu eenmaal kwijt: IK BEN IN BLIJDE VERWACHTING!

Het is nog erg in een beginstadium, maar ik voel hem gewoon: ik krijg een spierbal! In mijn rechterarm wel te verstaan.
De hoop hierop had ik eigenlijk een beetje opgegeven, maar kennelijk bestaan wonderen toch!

Vrouw en spierbal rusten dagelijks de gehele dag.
Als u het mirakel wilt aanschouwen, neem dan telefonisch contact op om een afspraak te maken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

een spierbal is natuurlijk leuk en aardig, daar wil ik je van harte mee feliciteren ook, maar ben je niet bang dat je spierbal wat eenzaam wordt? Of komt er nog een broertje of zusje aan?

Eva zei

Nou, zeg nooit nooit...;P

Anoniem zei

Kanonnuh ey!

Khad nooit gedacht dat iemand zo spang zo grappig kon zijn!Sjezus ey...daar wordt ik echt vrolijk van!

Thx

Ben