donderdag, januari 05, 2006

Hersenspinsels deel 2346: Am Endlich?

WAAROM? WAT HEB IK MISDAAN?

Waarom? Vraag jij je dat nu nog steeds af?! Dit wordt te erg voor woorden! Wanneer zei je ook alweer dat je het af zou hebben?

Ja, maar dat was puur hypothetisch...wist ik veel dat je mij er op vast zou pinnen...

Het is verdomme al bijna half 3! Wapper eens met die handen van je!

*Steekt handen uit mouwen en wappert*

Zo goed?

Ik krijg een punthoofd van je!! Als je zo doorgaat gaan we de hele week niet meer uit!

Wammes, doe wat! Hoor je dan niet wat E.J. zegt? Het zou mijn dood betekenen als ik niet meer uit mag gaan!

Ja, maar ik WIL niet!! IK HEB GEEN ZIN!! ICH HABE KEINE LUST DORT IN!

Afgezien van je beroerde Duits, moet ik ook nog kwijt dat het nu gewoon welletjes is... dat gezeur en gejammer van je de hele tijd! Je lijkt verdorie wel een klein kind!

Is daar wat mis mee dan?
..
En trouwens, ik heb de boodschappen toch gedaan?

Haha, Wammes! De boodschappen gedaan? Je hebt Albert weer laten draven... en dat in tijden van liquide schaarste! En waarom heb je in godsnaam een wokpan en een grillpan gekocht?! Heb je geld op je rug groeien? Noem jij dit verantwoord met geld omgaan??

Nou, ze waren anders wel mooi in de aanbieding hoor!

*zucht*

Wammes, ik heb een voorstel.... als jij NU, VANDAAG je kamer hebt opgeruimd mag je vanavond tijdens koopavond je bevinden in de gevarenzone... maar alleen als je kamer opgeruimd hebt...

Ma-ma-mag ik dan o-ook mee?
Alsjeblieft??

Nou, een avondje winkelen met Passoagirl sla ik niet af!
Vooruit dan maar, je hebt me overgehaald!

Geen opmerkingen: