vrijdag, januari 13, 2006

Ik zou haar wel willen zijn...

Om een uur of 11 werd ook ik wakker... Een paar uur later besloot ze te douchen en ik ging mee. Heerlijk die warme stralen op me... Ze masseert me met haar handen en zeept me in. Ik geniet ervan om lekker door haar schoongemaakt te worden... Ze streelt me en ik laat me maar gaan...

Daarna stappen we uit de douche, doet ze een handdoek om me heen en kamt me. Ze droogt zichzelf af, kleedt zich aan en we besluiten naar de stad te gaan om te shoppen. Dansend ga ik mee.

's Avonds verwent ze me weer heerlijk, ze kneedt en masseert me met wat verzorgende olien. Oh, wat zalig!

We gaan naar de kroeg, nieuwjaarsborrel van Pigmentum, een beetje verlaat, maar ach, wel gezellig! Ook al zijn we een beetje behoorlijk brakjes -we hebben maar weinig geslapen-, een biertje gaat er altijd in! Ikzelf ben er van overtuigd dat het ook nog gezond is voor me. Nuja, het is maar net wat je wil geloven...

Samen met Ovi en Olav lopen we als laatsten van de groep rond een uur of 3 naar buiten. We willen roken en ze deelt sigaretten uit. Ovi biedt vuur aan. Voor de grap steekt hij mij aan. Wilde hij mij in vuur en vlam zetten? Dat is dan zeker gelukt, want ik schrik me de apenlazerus als ik zie dat ik inderdaad in de fik sta! De eerste vlammen zijn toch al gauw 10 cm groot en ik raak in paniek! Gelukkig redt ze me en dooft ze de vlammen. Wat een schat is het toch! Ze heeft me gered!

We zijn thuis en gaan slapen. Morgen heeft ze voor mij een verrassing in petto. Kan niet wachten. Helaas kunnen we maar 3,5 uur slapen. Om 9 uur had ze een afspraak.

Ook vandaag gaat ze me verwennen. Nuja, ze laat me verwennen. Het kwam wel mooi uit, vooral na gister dat ik in de fik stond. Ze kammen me, wassen me, masseren me, kietelen me, en geven me een nieuwe look.

Oh, het is wel wat korter dan ik had gedacht, maar toch weer lekker fris. Ja, dit had ik nodig! Ik voelde me al zo futloos de laatste tijd!

Als we het pand verlaten, streelt ze me nog eens met haar hand over mij heen.

Over een paar weken gaan we wel weer naar de kapper...

1 opmerking:

Anoniem zei

He Prachtig allemaal!
Maar doe je ook aan trioos? GGGGUnot