maandag, januari 30, 2006

Het is niet alles wat je ziet

Een warme zomeravond in Cannes
"Nog hoor ik de avondbries knisperen in de zeilen van luxueuze jachten.
Nog voel ik de warme gloed van het mediterrane zand overspoeld door azuurblauw.
Nog zie ik de kleine lichtjes van de mooie huizen in de heuvels langs de kust.
Nog ruik ik de parfums van de vrouwen ook op weg naar de première van het jaar.
Nog proef ik de champagne op mijn lippen en de jouwe.


Een onbeschrijflijk mooie avond,
alsof het nooit is gebeurd..."

Ph. Koning
Voor deze tijd van het jaar scheen de zon aardig mooi.
Heel even vraag ik me af welke idioot midden in de winter in Zandvoort een shoot gaat doen in een jurk. Brrr...veels te koud.
Met de spijkerbroek nog op mijn hielen werden de eerste proefdrukken geschoten...
Een onbeschrijflijk koude middag in Zandvoort,
en dat was er gebeurd...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

;-) Kus, Ph. Koning

Anoniem zei

mooie foto's eef! zijn ze nog met een bepaald doel gemaakt? wat is het verhaal erachter.. more info please ;-) xx

Anoniem zei

Mooie foto's