donderdag, juli 21, 2005

Die goeie ouwe tijd...

Gisteren gezellige avond gehad...bij Sue met Metten, Frances, Derek, Harro, Brendan en Edwin (of was toch Erwin?) lekker wat gedronken en ge"hap-pa't" en 30 Seconds gespeeld. Blijft een leuk spel! Ik heb het spel leren kennen bij de "spelleiderdagen" van 999games (ik werkte daar als spelleider dus) en ik vond het echt zo'n leuk spel!
Daarna het spel geïntroduceerd bij EGO met wat mensen, die ook weer enthousiast raakten...en het virus verspreidde zich snel...Ik geloof dat nu reeds 3 mensen, naast mij, het al in bezit hebben, en dat terwijl het spel moeilijk te verkrijgen is!
Nuja, voor de mensen die het spel ook graag willen aanschaffen, ga dan naar
Alkmaar...Ook al staat hij niet in het spellenoverzicht vermeld, ik meen dat je hem daar nog wel kan verkrijgen. Sterker nog, normaal kost-ie 35 euro, maar daar 20!



Vanavond met een aantal EGO leden naar Frankrijk voor een paar dagen! Ben benieuwd, maar heb er wel zin in!

1 opmerking:

Anoniem zei

Waar is die FRANKRIJK UPDATE???

-Derek-