dinsdag, mei 30, 2006

tip van de week

de tip van deze week is: laat geen wijn over je laptop toetstenbord vallen...vooral niet als je met je scriptie bezigbent en twee tentamens wil voorbereiden. enkele knopjes weigeren nu dienst te doen, waaronder de backspace en del knop, enter, shift, enkele cijfers, de cursortoetsen -ofwel vrijveel knoppen aan de rechterzijde- en ook nog wat andere knoppen..desondanks mag ik niet klagen,want gister deed mijn HELE toetsenbord het niet en begon het beeld ook te knipperen-vlakna het ongeval-....lang leve de muis en de functie 'symbool invoegen' in word...en nu ga ik heel hard schelden en huilen111111 -oja de shift deed het niet-...sniksnik grrrrrr -ja, ik weet het, dit is geen slimme actie van mij geweest-

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hmmm....arme Eva!

Eva zei

kan ik het mezelf kwalijk nemen omdat, omdat ik mezelf ben? damn! lucky me!?

Ben Hekkema zei

euh... sukkel?
Sue

Anoniem zei

tip van de week, of tip van de maand?! what's going on??
xx do