vrijdag, januari 07, 2005

Borreltijd

Gisteravond heb ik me prima vermaakt op de nieuwjaarsborrel van PIG. Het was er wel gezellig, althans de mensen van PIG...
Rest van de mensen vond ik toch wat raar publiek; vaak niet ouder dan 16 jaar, zijn gewelddadig en bijdehand (leuk vechtpartijtje tussen een man en jawel een vrouw) en kennen de wet van Newton niet (7 glazen bier op een nat dienblad, kan schuiven...prima, maar waarom uitgerekend op mij laten vallen??)..
Ook de barkeeper -volgens mij was hij pas 15- was een vreemde eend in de bijt..hij kon geen biertappen, geen glazen ophalen, bedienen...het was in iedergeval geen horecaman...

Maar goed, daarna nog afgezakt in de Cooldown bij het Leidse met SJans, Raketman, Fiscus, Björn, Leon, Mariska en nog een paar... Mijn god, het leek wel de Randeraat (=Alkmaarse uitdrukking, was zeer foute tent daar)! Nuja, in vergelijking tot waren de mensen hier wel iets ouder en ook hadden ze hier geen happy hour..Af en toe draaiden ze een paar leuke nummers en t als je denkt: ,,Hé, ze draaien hier best oké!," wordt deze mening door één of ander Nederlands baggernummer of een ander laxerend muziekje weer teniet gedaan ...En dan die felle lichten die continu in je ogen schijnen (maakt niets uit waar en hoe je staat)..
Nuja, misschien moet ik mijn mening bijstellen..een kruising tussen Randeraat en Shooters...met een korte spijkerbroek en een wit overhemd stonden ze achter de bar en zo nu en dan kwam er een dronken bimbo op de bar dansen met alleen een broek aan en een BH en dan ging zo'n vent die achter de bar stond een beetje tegen haar aan rijden..
Nu ja, ach, misschien ben ik niet zoveel gewend nog en ligt het aan mij...dat zou best wel kunnen...

Vanavond heb ik weer een nieuwjaarsborrel, maar dan van EGO...ben benieuwd hoe daar de avond zal gaan verlopen...

Nieuwjaarsborrels zijn altijd een raar fenomeen, een borrel met excuus om iedereen een gezond/gelukkig/succesvol/etc..etc nieuwjaar (in dit geval)2005 te wensen...ja 2005 alweer! Tijd gaat hard....

Moest wel lachen toen ik zonet het volgende mailtje ontving...zo erg is het inderdaad...

Je weet dat je in 2005 leeft, wanneer...:

1: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...
2.: je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...
3.: je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...
4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...
5.: je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun e-mailadressen kwijt bent...
6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'...
7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...
8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar voor drie verschillende bedrijven...
10: je baas jouw werk niet kan doen...
11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de oprit in komt rijden...
12: alle reklame op TV een internetadres heeft...
13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens teruggaat om hem op te halen...
14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog voordat je koffie gehaald hebt... 15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...
16: je dit leest, knikt en glimlacht...
17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen...
18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst...
19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt geen nr.9 was...
20: en je nu om jezelf zit te lachen...............




1 opmerking:

Anoniem zei

Meer feauteaux!!!