vrijdag, januari 21, 2005

Hersenspinsels II

Aflevering 4
Locatie: behind PC
Tijdstip: 0:10

Ruim nou toch eens je kamer op!

Ik heb net de afwas gedaan?! Ik wil wel ff pauzeren...

Even pauzeren??Je zit al een uur achter internet!! Je moet je kamer nog opruimen, je administratie nog uitpluizen, douchen, je tas nog inpakken!! Wanneer wou je dat dan gaan doen??

Ja, Wammes, als jij nou eens wat ging doen, dan hadden we mooi nog naar Paradiso kunnen gaan...maar dat feestje gaat ook niet door!

Jullie doen net alsof het allemaal aan mij ligt...buuuh!! Wat hebben jullie tegen mij?! Ik doe niks!!

zucht
zucht

Ik bedoel: ik doe toch niks verkeerds, toch?!

Wammes, morgen gaan we op wintersport...denk nou eens na!! Als we terug zijn, heb je dan nog zin om op te ruimen?? Als we zondag 30 januari terug zijn hebben we het hardstikke druk joh! En de broer van Smintbabe blijft ook een paar dagen hier om op het huis te passen...zo kan je toch geen gasten ontvangen???!!
..
Je hebt wel genoeg achter internet gezeten vond ik zo!

Ja, dat vind ik ook!

He, das niet eerlijk..2 tegen 1! Jullie spannen samen! ER IS EEN COMPLOT TEGEN MIJ OPGEZET!!
maar ik trek me er niets van aan..zo, ik heb gezegd!


Komt dit nog goed?? Trekt Wammes zich inderdaad niets aan van de rest..of...?? Zal de tas van Smintbabe ingepakt zijn? Zal zij op tijd kunnen vertrekken om op wintersport te gaan?? Zal de kamer van haar opgeruimd worden?? Of zal het wanneer zij weer op 30 januari arriveert in Nederland een grote chaos zijn....

Kijk volgende keer weer!

Naar Goede Hersenspinsels, Slechte Hersenspinsels...
Maar voor nu: check de poll en geef je mening!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Eva ,

Wat een mooi blog heb je hier! Succes ermee!

Groetjes Albert kredieten
Van Leeuwenhoek Lyceum, Hoofddorp.