zaterdag, januari 08, 2005

I'm surrounded by idiots...

"Tring! Tring!" (nuja, mijn beltoon gaat niet op die manier, maar zo begrijp je wat ik bedoel).
"Goedenavond, u spreekt met Bianca van POSTKREDIET. Spreek ik met de heer of mevrouw Janssen?" (NB. We nemen voor het gemak even aan dat ik Janssen heet i.v.m privacy, haha, hoe hypocriet!)
"Hoe komt u aan mijn telefoonnummer?"
"Spreek ik met de heer of mevrouw Janssen?"
"Hoe komt u aan mijn telefoonnummer??"
"Spreek ik met de heer of mevrouw Janssen?" (waarom twijfelt ze nog steeds of ik een man of een vrouw ben??)
...
(zucht)
"Ja, daar spreekt u mee..." (waarom gaf ik toe??)
"We hebben u nummer opgekocht bij KPN..." (waarom vraag ik naar de bekende weg?)
"Ik ben NIET geïnteresserd."
"Ja, maar u weet niet eens waarvoor ik bel." ("JA MAAR" bestaat niet, het is "NEE WANT")
"U belt mij, omdat u ook geld moet verdienen...POSTKREDIET? Het gaat vast over leningen...en ik ben NIET geïnteresseerd."
"Ik bel voor een geheel kostenloze en vrijblijvend advies over hoe u geld kan besparen...blablabla...hypotheek...blabla...ik lees wat op mijn blaadje staat..blablabla.."
"Nuja, ik ben NIET geïnteresseerd!!"
"Mag ik weten waarom u niet geïnteresseerd bent?"
"Omdat ik nu aan het eten ben en TV kijk!" (terwijl ik dat zei, bedacht ik mij dat ze dan natuurlijk op een ander tijdstip zal gaan bellen, dus zei ik maar vlug:) "Ik heb gewoon GEEN interesse!!"
"Maar u kunt heel veel geld besparen.." (ik heb niet eens geld..laat staan dat ik het kan besparen..).. "Waarom wilt u niet verder luisteren??"
....
(diepe zucht)
"RAAD EENS?!"
"Eh...omdat u nu aan 't eten bent en TV aan 't kijken bent...", klonk het voorzichtig aan de andere lijn.
"EN??", klonk ik met stoom uit mijn oren.
"Eh..omdat u niet geïnteresseerd bent.."
"JUIST! Nou goedenavond hoor!"
"Fijne avond mevrouw, eet smakelijk en veel plezier bij het T..."
maar ik hoorde haar niet meer, enkel nog een tuut-tuut-tuut...

Opgelucht kon ik weer eten en TV kijken!.....Opgelucht, voor maar een kort moment...want op TV verschijnt er een reclame..van jawel..POSTKREDIET!...

-zap-

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prognose voor vandaag
Gemiddeld komt 12 procent van het dagelijkse bezoek vóór 2:18. Op grond van het bezoekersaantal van 5 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 40 pageviews (+/- 16) uitkomen.

Als 12% vóór 2:18 uur komt.... ah, het zal wel de nieuwe dag zijn (grmbl). Nou mooi Eva, uw site kan op 40 pageviews uitkomen vandaag, da's een heel mooi streven. Ik zal me binnenkort ff registreren. Eerst nog ff een goed foute username vinden.

Mbt die telemarketeers... ik zeg altijd iets in de trant van: 'I couldn't care less'. Of wat ik laatst een muts verteld heb is dat iedereen die telefonisch acquireert sowieso afvalt. Kreeg echt een reactie van: 'dat kunt u niet menen, ik bel u juist!!' ehhhh nou mevrouw, geen idee hoe dik u bent, maar grote kans dat u afvalt.

Cheers, collega centenn**qer.

Anoniem zei

ze hebben in beeld de optie: 'principiële weigering' staan..."wilt u zo vriendelijk zijn die aan te vinken"

Anoniem zei

Tickle me!!!

Elmo