donderdag, januari 13, 2005

Time flies when you're having fun

Ziezo...ik ben weer terug uit België! Ik kan er helaas niks over zeggen, want ik heb een strikt geheimhoudingsplicht...:-(...Wel kan ik je mededelen, dat ik het een erg leuke, grappige en gezellige ervaring vond! Er werd goed voor ons gezorgd: ze brachten netjes het eten, er was wijn en bier en iedere ochtend vers brood. Het enige mindere was was dat je je mobiel moest inleveren, wat voor de meesten resulteerden in geen tijdsbesef en geen wekker...Wel lekker relaxed, maar wel gek..Ook heb ik een "verstandige" Smintbabe in mijzelf ontdekt: in mijn vrije tijd las ik wat in mijn studieboeken (ik heb volgende week tentamen) en ging vroeg naar bed (vaak als 3e van de groep (van de 12..)...(nu ja vroeg, in iedergeval voor 2 uur..)...Sterker nog, het eerste wat ik deed toen ik net thuis kwam was de afwas...

Heb wel gemerkt dat ik er een aantal dagen niet was..zowel m'n mailbox als m'n brievenbus was goed gevuld! Helaas wel meer advertenties dan echte post, maar ja.
Ook moet ik mijn administratie nog eens goed uitspitten, maar ik zit echt bom en bomvol de hele maand januari! En dan te bedenken dat ik het nu eindelijk rustig* zou krijgen...snik snik, maar nee hoorrrrrrrrr...

(*Voor de mensen die dit niet weten: ik heb hiervoor 3 jaar voltijd gewerkt en een deeltijdstudie gevolgd op Nyenrode i.s.m. NIvRA, kortom zeer weinig vrije tijd...Met name daarom heb ik besloten per september 2004 voltijd te gaan studeren..met alle gevolgen van dien)