zaterdag, januari 01, 2005

Zoek de wortel

Ziezo, 16.00 en ik ben al netjes op...dat is al heel wat...mn handen trillen op het toetsenbord, mijn hersens bonken mn hoofd uit...maar het geeft niet, ik ben wakker!! (Nuja, echt wakker zou ik het niet willen noemen)...Ik ga zo ff n lekkere pannekoek voor mij zelf maken en ik denk dat ik zo ook nog ff naar Schoorl ga, naar mijn familia! Maarhoe, dat zal een groot vraagteken worden...
Gister was ik op Frances en Derek's Lulstaartfeest (cocktailparty) en t was echt supergezellig! We waren met een stuk of 10 man (Frances, Derek, Sue, Brandon, Harro, Tim, Bauke, Andrea, Roel, Roos en later kwamen Jochem, Metten, Angela en Martin nog ff langs). Djiezus Krijst...ben echt te gaar om een leuk stukkie te schrijven, wordt meer een feitenstorrrrrrrry. Maar goed. We hadden ook nog een spel gedaan (raad TVtunes), cd had Sue mee, was erg leuk!
Heerlijke cocktails- Kamikaze, Anastacia, AfterDinnerdrink -gedronken, waar ik wel graag de recepies van zou willen hebben, so Bauke of Harro, please geef een comment en tell me!!
Al met al erg gezellig, so Frances en Derek Thanks!!
Metten, nog bedankt dat je me naar huis heb gebracht! Erg lief van je! Hoop dat je ook heelhuids ben thuisgekomen....
Had vannacht toch nog maar ff de natuur een hadje geholpen, zodat ik lekker over mn nek kon gaan, want anders had ik dat in de loop van de nacht -wanneer ik dus al in bed lag- moeten gaan had ik zo'n idee...Wat mij echter opviel was dat er geen stukjes wortel tussen zat. Ik had ook geen wortel gegeten, dus das het probleem ook niet, maar ik was er heilig van overtuigd dat als je over je nek gaat, je altijd stukjes wortel ziet, ook al heb je in geen 3 maanden geen wortel zelfs aangeraakt!!Dus die theorie gaat ook niet meer op...
Ziezo, ik ga ff eten, Mensen succes in 2005!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Eva de Peva, die theorie van die worteltjes is natuurlijk niet wetenschappelijk onderbouwd. Allereerst moet je een groter aantal proefpersonen hebben om je bevindingen mee te onderbouwen. Dus ik zou zeggen succes. Verder is zo'n beetje het enige wat ik van gisteravond nog wel kan herinneren het recept van de cocktail anestesia. 1 oz vodka, 1 oz triple sec, 1 oz passoa, 1/4 oz lime en ijsblokjes. Maar ik moet er nu even niet aan denken. Ik ga nu weer verder chatten met je want dat is toch wat interactiever dan dit.
Cerevisiam bibat, Bauke

Anoniem zei

Ik moet zeggen, ik heb ook geen worteltjes gezien vandaag. Dit terwijl ik aan de hand van jouw worteltjestheorie hier zeker de gelegenheid toe heb gehad...

Anoniem zei

http://sue.wajon.com/gallery/oudennieuw

en http://egosite.wajon.com/2005/

Staat bewijsmateriaal!!!

(Derek)

Anoniem zei

Bren & Sue:

Geweldig genoten!

Anoniem zei

Heeft er iemand nog een kater???