donderdag, januari 06, 2005

Word ik eindelijk slapend rijk??

Zoals jullie al hebben gelezen (zie posts hieronder) ben ik al druk bezig met mijn goede voornemens (zie post 1/1):

1.meer inkomsten creëren --> Ook jij kunt me kosteloos sponsoren (lees verder)
2.meer uitgeven--> Gerealiseerd! Zie post van 4/1 (maar kan altijd beter...)
3.meer uitgaan--> Moet aan gewerkt worden, maar ga de goeie kant op
4.meer op vakantie gaan--> Ga op wintersport met PIG en naar België (lees verder)
5.meer kleding kopen--> Heb wel een goed begin gemaakt...maar we zijn er nog niet..

Nuja, zoals je ziet moet ik nog behoorlijk werken aan meer inkomsten creëren. Mede in het kader daarvan én omdat het mij wel leuk en spannend leek, heb ik mij ooit opgegeven voor een wetenschappelijk, spraakmakend onderzoek waarvoor ik 3 weken opgesloten zou zitten met 12 anderen in België…De vergoeding bleek echter gering, dus liet ik het in eerste instantie afweten…echter na enkele weken werd ik weer opgebeld en vertelden ze mij dat er van dit onderzoek een tv-programma zou komen en dat ik was uitgenodigd voor een screening….
Toen ze mij vertelde dat ze ook personen zochten voor de schaduwgroep (d.w.z. een soort van testpersonen voor het tv-programma) voor 4 dagen, was voor mij de keuze duidelijk. Deze zou dan weliswaar niet op tv komen, maar de vergoeding en het aantal dagen verblijf was een stuk aantrekkelijker..
Aanstaande zondag 9 januari vertrek ik dan ook voor 4 dagen naar België(om zodoende m'n wintersport enigszins te kunnen bekostigen)!

Wil jij ook graag geld uitgeven én er een nobel gevoel aan overhouden, omdat je de medemens steunt, maar heb je -net als ik- te weinig cash? LEES DAN VOORAL VERDER!

Ga naar www.steunazie.nl en klik op alle banners! Zo kan je -zonder dat het jou wat kost- toch de mensen van de ramp in Azië steunen!

Wil je kosteloos meedoen aan de actie: “Help een arme student de winter door”??, klik dan (liefst elke dag één keer op elke advertentie) op de google add ons (dat groen gekleurde blok, scroll maar een beetje naar beneden) op DEZE site (dus NIET die van het forum)…Mijn dank is uiteraard groot (eh...ik praat namens de arme studente uiteraard)!!

1 opmerking:

Eva zei

Het is nog een beetje vaag allemaal, maar ik ben in iedergeval GEEN proefkonijn qua medische testen of iets dergelijks...houd niet zoveel van naalden...en als ik het goed heb begrepen gaan we ook NIET survivallen (hoop ik althans)...het zijn allemaal psychologische tests, dus ik hoop dat we een boel spelletjes gaan doen!!