donderdag, november 03, 2005

Tis maar net hoe je het bekijkt...

Ik word wakker met koppijn... Veels te laat, geen zin om op te staan. Blijf derhalve nog maar even liggen. Rond een uur of 1 sta ik dan toch maar op. Vandaag school om 15 uur tot 18.15. Bah. En ik ben ook nog eens jarig. Bah. Moet dat nou allemaal vandaag?

Hollend naar de tram. Pfff, wat een inspanningen zo op de vroege ochtend, en dat alleen maar omdat ik anders alle aansluitingen mis!

Op school krijg ik mijn cijfer terug voor een tentamen van 2 weken geleden van AOR. Het is een 6,2. Matig, maar oke.
Daarna Engels. We stoppen om 17.45, dat is maar goed ook, want ik heb het een beetje gehad.
Eenmaal buiten baal ik dat het al zo donker is.

's Avonds ga ik naar het Leidseplein. Eenmaal de Korte Leidsedwarsstraat ingereden blijkt mijn fietsband lek te zijn. Heb ik weer. Breng de fiets maar naar de Locker om hem te laten repareren, maar kan hem pas morgen ophalen. Vanavond moet ik dan ook nog extra geld uitgeven aan de nachtbus of een taxi...He bah! En ik ben notabene jarig!
Wat een #$%^&dag!

Ik word wakker met koppijn.... Ik besef dat ik jarig ben en vind dat ik me nog een keer mag omdraaien. Heerlijk zo lekker in mijn bedje te liggen. Het liefst zou ik beddentester zijn geweest! Vandaag heb ik toch pas school om 15 uur dus ik kan lekker relaxed ontbijten en alles rustig aan doen. Ik doe lekker waar ik zin in heb, want ik ben jarig vandaag, hiha!

Hollend naar de tram. Pff, gelukkig heb ik hem net gehaald! Stralend zit ik daar, denkend aan het feit dat ik wel mazzel heb dat ik de tram gered heb. Dat scheelt me weer 10 minuten!

Op school krijg ik mijn cijfer terug voor een tentamen van 2 weken geleden van AOR. Het is een 6,2. Ik ben behoorlijk blij, aangezien ik voor het leren van dat tentamen weer eens veel te laat (namelijk pas om 22 uur 's avonds) was begonnen...Het tentamen was sowieso matig gemaakt in de klas, slechts 50% had een voldoende (en slechts 1 daarvan een ruimvoldoende). Wat een geluk heb ik toch!
Daarna Engels. Wel lekker, want we stoppen al een half uur eerder dan gepland. Dat is mooi meegenomen. Eenmaal buiten merk ik dat het al erg donker is. Met Ellen loop ik richting de metro dus dat is erg gezellig.

's Avonds ga ik naar het Leidseplein. Eenmaal de Korte Leidsedwarsstraat ingereden blijkt mijn fietsband lek te zijn. Dat is natuurlijk niet zo mooi, maar ik heb wel mazzel dat het niet halverwege de Overtoom gebeurde. Daarbij komt ook nog dat ik geluk heb dat de Locker zo dichtbij zit. Ik breng hem gelijk daar naar toe, zodat ze mn fietsband kunnen plakken. Morgen kan ik hem dan ophalen. Vanavond moet ik dan maar met de nachtbus of de taxi, heb ik eindelijk een goed excuus dat ik niet hoef te fietsen door de regen!
Goh zeg, this is my lucky day!

1 opmerking:

Anoniem zei

Je begint het optimisme al een beetje door te krijgen!! :D