dinsdag, november 08, 2005

VACATURE PERSONAL ASSISTENT

Tuurlijk had ik er wel vaker over na gedacht...maar dat leek zo onrealistisch. Dat niet alleen, het is ook nog eens duur en wellicht een overbodige luxe. Vooral als je student bent.
Maar toch, ik was het steeds zwaarder aan het overwegen, heb mn spaarcentjes geteld en nu heb ik een besluit genomen... vandaar onderstaande advertentie...:

VACATURE PERSONAL ASSISTENT
voor ca 8-10 uur in de maand

De werkzaamheden zijn onder andere:
-afwassen en afdrogen
-het bijhouden van mijn kamer (opruimen/ bed opmaken/ asbakken legen/plantjes watergeven/etc.)
-het beantwoorden van diverse mail

Je kunt verwachten:
-Een goede verdienste
-Er is altijd eten en drinken in huis, welke je kan nuttigen. Ook kan het geregeld voorkomen dat de lady of da house je een heerlijk diner voorschotelt.
-Flexibele werktijden (in overleg)

Ik zoek iemand:
-die weet van aanpakken
-die betrouwbaar is
-die flexibel met zijn tijd is
-die begrijpt dat deze vacature niet hetzelfde doel heeft als een contactadvertentie

Ben je geinteresseerd?
Stuur dan je gegevens en motivatie naar beterdaneenfiets@hotmail.com

(Wat je misschien niet verwacht, maar toch echt waar is: dit is een serieuze advertentie!)

1 opmerking:

Anoniem zei

waar blijft die aangepaste vacature dan???