dinsdag, oktober 25, 2005

Kort bericht: To do & has done

Ja, ik heb herfstvakantie! Dat klinkt leuk -en dat is het ook- maar ik heb genoeg te doen:

  • planning voor de Tilt (Studentenblad)
  • diverse zaken voor Pigmentum
  • kamer opruimen
  • achterstand van diverse opdrachten op school nog te maken
  • leren voor tentamen voor maandag
  • werken bij Organic
  • werken bij de stomerij
  • modeshow lopen voor strand/badkleding
  • kamer opruimen
  • langs familie en de was (laten ;-) ) doen
  • bedenken wat ik met mijn verjaardag ga doen
Gelukkig zijn er ook leuke dingen gebeurd:

*Het werd tijd...Mijn goede voornemens voor dit jaar had ik weliswaar grotendeels, maar nog niet helemaal, gerealiseerd. Afgelopen zondag heb ik eindelijk de tijd, de moed en het geld opgebracht om een nieuwe garderobe aan te schaffen...Onder andere geweldige regenlaarzen gekocht van Regina Regis Rain, dus ben nu zelfs blij als het regent!

*Vorige week dinsdag had ik een gesprek bij PwC in verband met een Business Course in Dublin eind november...Van de ruim 100 aanmeldingen mogen er slechts 25 mee. Gisteren werd ik gebeld en... ik mag gezellig mee naar Dublin!!

Geen opmerkingen: