vrijdag, maart 24, 2006

Inventarisatie van mijn leven

een mok waar ik sinaasappelsap uit dronk
een mok waar ik Hero Fruitontbijt sinaasappel-banaan uit dronk (de vezels zijn nog te zien)
een groot theeglas met een klein bodempje van suiker (shaken not stirred)
een verpakking van een halve kilo monapudding (de griesmeelvariant- how bad) met een vastgeplakte lepel erin
een oranje en paars bakje waar yoghurt hangop (lugubere naam) uitgegeten is, beiden vergezeld met wederom een vastgeplakte lepel
twee longdrinkglazen en een groot theeglas, allen voor de helft gevuld met kraanwater
een ontbijtbord –voorzien van boerenbontmotief- versierd met broodkruimels en kipkerriesalade resten
weer eenzelfde bord maar dan met grof zeezout en verse peper
een geel bord waar ik pasta op heb gegeten
een schoteltje met wat schmutzigkeit
een jaren ’50 look- mok met tekst “I’m having my period and can therefore legally kill you”
vier lege sigarettendoosjes (correctie: vijf)
Spits! van maandag 20 maart
een biologische mueslireep houdbaar tot en met 24 maart 2006 (ik hoef nu niet meer na te denken over wat ik vanavond zal gaan eten…)
een Nokia 6600
een wasknijper
een doosje Ibuprofen
een liniaal, schaar en plakband
een e-dentifier en een rabobox
twee lucifersdoosjes (Rain en 18twintig) en drie aanstekers
dermatologische geteste bodylotion voor de gevoelige huid
5 AAA Duracel batterijen, waar ik me van af vraag of ze nou vol zijn of niet
twee fietslampjes (ik hoop dat ze het doen)
1 leeg doosje Smint
een overvolle en een halfvolle asbak
een stempelset
twee lampen, waarvan er een niet is aangesloten op het net
een zoutmolen voor grof zeezout
een bluetooth USB adapter
een lenzenhoudertje
nog een doosje Ibuprofen
een zakje laurierblad
een strip Nurofen 400 mg
een mp3speler met sport oordopjes
een Elsevier van 14 januari 2006
bonnetje van de schoenmaker (dat is waar ook!)
een pannenlap van Het Concertgebouw
nog een leeg doosje Smint
een MDA Vario
negen met stressgevulde administratiebakken
een herinnering van een doktersnota
een lege plakbandautomaat
een lipgloss en eyeliner
een valentijnskaart
alweer een aansteker (en ik maar telkens nieuwe kopen, omdat ik dacht dat ik er geen had)
een nietmachine
een Nokia oplader
een klein roze portemonneetje waarschijnlijk leeg (*kijkt en ziet tot haar verbazing 35 euro!?!*)
snoeren en kabels
een stripboek “Barberaal tot op het bot”
een boek “Formules en functies in Excel”
een zakje witte chocolade eitjes
een pritt correct-it
een verjaardagskaart
een muntstuk van 5 eurocent
drie pennen
een kettinkje
een waardebon van 15 euro voor de V&D
een ongeopende envelop van de Rabo met een bankafschrift
een boek “Het leven van Pi” van Yann Martell
een kaki bruine tas van Claudio Fericci
een verdwaald Smintje
zelfaangemaakte ‘literatuur’ over interimcontrole en standaardwerkprogramma’s voor eindejaarscontrole, netjes gebundeld
een spelletje “Fjord”
een CD waarvan ik niet weet wat er op staat
een roze polsbandje
twee speakers van Sony
een optische muis
een laptop

en dat allemaal op 1,28 vierkante meter bureau

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tijd voor een 'life laundry' ?? ;)

Eva zei

Je zou zo denken ja. Is daarom de grote voorjaarsschoonmaak 3 maanden na Nieuwjaarsdag, als blijkt dat geen van je voornemens is gelukt?

Anoniem zei

je bent een mooi maar vies meisje....

Anoniem zei

ik geloof dat de theorie van de voorjaarsschoonmaak (leuk skrebbelwoord trouwens!!) een heel andere is: het wordt weer lichter dus je ziet al het vuil weer enzo!