woensdag, december 28, 2005

Trouw zijn is ook niet alles...

Laatst werd ik afgewezen bij T-Mobile, iets waar ik ontieglijk van baalde. Dat, terwijl zij een aanbieding naar me hadden gestuurd met als titel: trouwe klanten verdienen voordeel. Nou, daar had ik weinig van gemerkt...

Als eerste waren die aanbiedingen niet echte aanbiedingen (het zou daar ruim 25 euro duurder zijn). Maar goed, dat ben ik gewend, dat daar nu geen bodemprijzen zijn.


Maar vervolgens werd ik in de winkel bruut afgewezen. Als gevolg daarvan zou ik een brief moeten sturen met een kopie van legitimatie en bankafschrift. Dat klinkt redelijk makkelijk, ware het niet dat mijn printer stuk is en ik internetbankier, ofwel ik heb geen recente bankafschriften.
Nu zou ik ook een kopie van mijn schermafschrift kunnen maken, maar ik had niet zoveel zin in dat gedoe. Uiteindelijk wel de brief getikt en uitgeprint en wat kopietjes gemaakt. Maar tsja, dan moet je het ook op de bus doen....

Na 2 weken, vandaag dus, besloot ik ze maar even te bellen. Ik vond het allemaal maar raar. Redenen dat ze mij hadden afgewezen zou kunnen zijn dat ik betalingsachterstand had of dat ik bij BKR in Tiel ergens op een lijst stond. Beide gevallen waren naar mijn idee niet van toepassing, want ik betaal altijd netjes mijn rekeningen. Daarom was ik ook zo pissig. Waarom zadelen ze mij, een trouwe klant, al lid sinds Ben, op met een of andere afwijzing?

En wat bleek? Ik werd afgewezen, omdat ik van T-Mobile een aanbieding had gekregen! En omdat ik daar niet op gereageerd had, kon ik mijn contract niet verlengen... En dat terwijl ik niet eens om die aanbieding (die niet eens een aanbieding was) gevraagd had!

Alleen puur vanwege het toestel en het onbeperkt internetten abonnement voor slechts 9,50 blijf ik bij T-Mobile. Niet vanwege hun trouwe-klanten-verdienen-voordeel-maar-dat-snappen-wij-alleen-nog-niet-helemaal-beleid.
Moge dat duidelijk zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

en heb je je varioding al?? :)